viernes, 13 de marzo de 2009

I per acabar...

Bon dia!

Ahir vaig pensar posar una cosa més al blog que vaig fer. Es tracta d'un esquema dels personatges...perquè si algú se'l llegirà, li resultarà difícil aclarir-se amb tots els personatges que hi ha i les rel·lacions entre ells. Dit açò, vos deixe la foto.



P.D.- Ara que vaig llegir el títol una altra vegada, recorde que al final del llibre el protagonista diu que escriurà un llibre. Allò em recorda a un llibre que vaig llegir fa molt de temps anomenat "Rabia", de Jordi Sierra i Fabra, on la protagonista diu a la fi del llibre que ella mateixa escriurà un llibre també.

1 comentario:

Anónimo dijo...

¡¡¡eeehhh!!! Hecho de menos los comentarios que me dejas en el blog... ¬¬ "k sosa"... Y encima ya ni actualizas...¡jum!
K nooo, k te kierooo :D Además, yo tampoco actualizo mucho, me lo impiden los estudios, aunque la verdad..., no lo entiendo, xk los estudios tampoco es k me vayan de lujo... :S "Tengo k ponerme las pilas" ¡¡¡Me falta nada para acabar el curso!!! Por cierto, como me dan las vacas antes que a ti, algún día me pasaré por el insti pa visitaros en el patio, ¿ok? K os hecharé mazo de menos :(
Be maca, ¡men vaig a estudiar!
Ens veiem demà al patiii ^^
Petonets